Aantal berichten : 31 Join date : 15-04-09 Leeftijd : 32 Woonplaats : My Little Box
Onderwerp: Furi0us = Apex! 13.06.09 22:30
Ja, ok... schiet me maar af, maar Furi0us gaat engels dus een nieuw forum.
Daarnaast ook onder een andere naam. De reden waarom we dit doen is omdat Furi0us al veeeeeel te veel genomen is. Ik ben momenteel bezig met een nieuw logo + website en ge gaat schrikken as ge ziet dak eindelijk den beste + oude template terug heb gekregen!
Nu, ik wil een dealtje sluiten met jullie.
Ik wil Furi0us behouden, en daar absoluut niks aan veranderen, maar dat alleen als jullie beloven zeker even active te zijn op het andere + nieuwe forum! We hebben namelijk mensen nodig om te beginnen. Daarnaast zal ikzelf minder op dit forum te vinden zijn aangezien ik mij bezig moet houden op het andere.
Ik zal dus dit forum laten zoals het is, en we maken er een soort "chatbox" van voor ons RL-crewke.
Ge kunt ier nie posten en kheb het te druk me de rest, dus maak maar ergens anders een topic over wa ge der van vind. Ik maak het andere zoizo + clannamen en ingame namen zullen ook veranderd moeten worden.
Het is gewoon een kwestie van dit forum behouden of niet.
Cheers,
~Sudden.
clobe Legend
Aantal berichten : 106 Join date : 15-04-09 Leeftijd : 31 Woonplaats : elwynn forest
Onderwerp: Re: Furi0us = Apex! 14.06.09 0:29
bwa ik zou dit forum gewoon verwijderen dan, is het niet mogelijk om op het nieuwe forum een aparte dinge te maken voor ons ofzo?
Bonebreaker Moderator
Aantal berichten : 105 Join date : 16-04-09 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Furi0us = Apex! 14.06.09 15:10
Ja, als we allemaal toch op het nieuwe forum gaan, is het toch beter dat we deze wegdoen. En misschien zoals Glenn zegt een aparte ... hoe noemt dat? Bv 'Pc' is er een. Nja, zoiets maken voor de RL crew?
En zeg ook maar welke voorstellen je hebt als nieuwe naam, ik vind dat wij daar toch ook moeten mogen in meebeslissen.
Komt er dan ook een nieuwe youtube channel?
psychomantis Legend
Aantal berichten : 190 Join date : 17-04-09 Leeftijd : 30 Woonplaats : cancertown
Onderwerp: Re: Furi0us = Apex! 14.06.09 16:56
Bonebreaker schreef:
Ja, als we allemaal toch op het nieuwe forum gaan, is het toch beter dat we deze wegdoen. En misschien zoals Glenn zegt een aparte ... hoe noemt dat? Bv 'Pc' is er een. Nja, zoiets maken voor de RL crew?
En zeg ook maar welke voorstellen je hebt als nieuwe naam, ik vind dat wij daar toch ook moeten mogen in meebeslissen.
Komt er dan ook een nieuwe youtube channel?
Een nieuw forum, noemt da XD Btw ik vind de naam apex (als da de naam wordt) veel beter geslaagd (ook al omda het iets me racen te maken heeft, ge kent mij ^^) Apex is voor mij dus goe En maak dan een nieuwe .tk aan voor da forum. En verwijder dees dan maar
Bonebreaker Moderator
Onderwerp: Re: Furi0us = Apex! 14.06.09 20:23
Wat is een Apex?
clobe Legend
Aantal berichten : 106 Join date : 15-04-09 Leeftijd : 31 Woonplaats : elwynn forest
Onderwerp: Re: Furi0us = Apex! 14.06.09 20:47
in WoW bestaat er een apex crystal dus volgens mij zal het daar wel iets mee te maken hebben
RadoN Admin
Aantal berichten : 75 Join date : 18-04-09
Onderwerp: Re: Furi0us = Apex! 14.06.09 22:53
Apex is goe voor mij, alst maar ne stoere CS clantag wordt
Ja het zijn er dus veel, allemaal gebaseerd op clans waartegen ik gespeeld heb, nu gij
Bonebreaker Moderator
Onderwerp: Re: Furi0us = Apex! 15.06.09 13:14
ApeX.RadoN is toch het beste.
psychomantis Legend
Aantal berichten : 190 Join date : 17-04-09 Leeftijd : 30 Woonplaats : cancertown
Onderwerp: Re: Furi0us = Apex! 15.06.09 19:07
Bonebreaker schreef:
ApeX.RadoN is toch het beste.
op tm kan je beter de coole symbols gebruiken, ttis ff zoeken maar na een tijd hebde wel een goeie combinatie gevonde ά¶ĘЖ of Ǻρε× ofzo, maar der zijn duizenden combinaties als ge in word naar invoegen gaat en dan naar symbool dan hebde nen hele lijst Ze werken niet allemaal in tm, maar de griekse letters en de rare accent-letters meestal wel
RadoN Admin
Aantal berichten : 75 Join date : 18-04-09
Onderwerp: Re: Furi0us = Apex! 15.06.09 22:15
Sorry jongens, het wordt geen apex. Als we die naam nemen mogen we ons niet registreren op leagues etc omdat er al honderden clans zijn die apex heten en omdat apex(gaming) al copyright is.
clobe Legend
Onderwerp: Re: Furi0us = Apex! 16.06.09 13:11
nja ik zal maar eens een paar namen posten dat ik toch wel goed vind:
Black Label Santus P.L.U.C.K. Spirit of Sacrifice La Vida Narcotica Tuatara Live Together Die Alone Timebomb Fire Starters Like a Star Tequilla Shot
Laatst aangepast door clobe op 16.06.09 19:12; in totaal 1 keer bewerkt
psychomantis Legend
Onderwerp: Re: Furi0us = Apex! 16.06.09 16:13
We kunnen ook een compleet belachelijke naam nemen? op bf heroes is er een The off-topic clan , een Hippos of Hungry, een Cafe Kong Fighting Squad, etc ... Nee, toch ni XD Wa dachte van Enigma of Corsair ofzo?
Bonebreaker Moderator
Onderwerp: Re: Furi0us = Apex! 17.06.09 17:25
Een alfabetisch gerangschikt lijstje van voorstellen.