We werken vanaf nu met een reputation systeem en een "Thanks" button. Dit houd in dat wanneer iemand een goede review of een goede post int algemeen post, je hem Rep kan geven of kan "Thanken".
Het systeem is erg simpel. Per klik op de + of - knop aan de rechter kant van de user zijn post gaat er 1 rep bij of af.
Per klik op de "Thanks" button, krijgt hij er 3 bij. Dit moet dus enkel gebruikt worden als je er echt iets aan hebt.
Hier hangen natuurlijk ook regeltjes aan vast:
We feeden hier niet!Wat houd feeden in? Wel, iemand rep geven om hem rep te geven, of omdat hij dat gevraagt heeft. Hij mag dan miss een goede vriend zijn of kweet nie wat, maar dat doen we niet. En ik kan nakijken waar / wanneer er rep is gegeven dus moest dit het geval zijn, dan haal ik die gewoon van de desbetreffende af. (En ook van diegene die hem de rep gegeven heeft).
Er kan maar 3x per dag rep gegeven worden!Dit is een limiet en KAN simpelweg niet overschreden worden, maar ik vind toch dat jullie het moeten wete
.
De rede waarom ik dit invoer is om 1. het forum levend te houden en 2. ervoor te zorgen dat er wat competitiesfeer in da house is.
Moesten jullie het nu echt shit vinden dan remove ik de functie wel, maar ik vind het toch een mooi alternatief + iets wat we op het vorige forum niet konden